Interferente.ro Sanatate Terapii alternative Relaxare maxima in doar 15 minute

Vineri, 13 Noiembrie 2015 16:28

Relaxare maxima in doar 15 minute

Relaxare maxima in doar 15 minuteSunteti contrariati? Iritati? Nervosi? Practicati urmatorul exercitiu conceput de catre medicii neurologi: imaginati-va ca patrundeti intr-un mare balon de sapun, pe care il umpleti apoi de lumina si de sunete blande. Veti remarca efectul calmant garantat. De asemenea, puteti apela la presopunctura si respiratie.

Presopunctura

· Daca sunteti anxiosi – adunati-va usor palma stanga, apoi cu degetul mare al mainii drepte, apasati pe punctul aflat in centrul ei, care corespunde plexului solar.

· Daca adormiti greu – apasati punctul localizat pe partea exterioara a antebratului, exact pe proeminenta osoasa a incheieturii mainii.

· Daca va doare capul din cauza stresului – apasati usor cu varfurile degetelor de a ambele maini, pe oasele de deasupra arcadei ochiului.

· Daca aveti picioarele umflate si obosite – asezati pe un scaun, cu talpa piciorului goala, rulati inainte si inapoi o coada de matura.

Respiratie

· Efect detoxifiant – asezati comod pe podea sau pe un scaun fara brate, inchideti ochii. Inspirati incet, apoi expirati incordandu-va muschii abdominali. Relaxati-i si inspirati. Repetati de 5 ori, apoi alternati 5 expiratii rapide cu 5 inspiratii lungi.

· Efect zen – incrucisati bratele in spatele capului. Inspirati 2 secunde, retineti suflul 4 secunde si expirati tot 4 secunde. Apoi cresteti cu o secunda fiecare inspiratie (pana la 6 secunde) si doua secunde fiecare retinere de aer in piept.

· Efect oxigenant – mai intai suflati-va nasul pentru a elibera caile respiratorii. Apoi obturati nara stanga cu un deget. Expirati pe nara dreapta, apoi inspirati. Schimbati partile si repetati vreme de un minut.

Addthis

Related news items:
Newer news items:
Older news items: