|
|
Luni, 06 Septembrie 2010 15:03 |
Colindam colind strabun




Consilier educativ, profesor Lazar Mihaiela
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 15:43 |
|
SCHIMBAREA ÎN ACTIVITATEA DIDACTICÃ
Prof. limba si literatura românã Ilincar Valerica
Grup Şcolar “Tudor Tãnãsescu” Timisoara
Motto:
Într-o lume imperfectã pe care o putem influenta în bine sau rãu,
constientizarea faptului cã orice încercare conteazã... Read more
C’EST QUOI, LE TRADUCTEUR?
Prof. Pîrlog Daniela,
Şcoala Gimnazială Băleni, Galaţi
On se propose, par cet article, d’expliquer aux étudiants de la langue française les tâches du traducteur et ce qu’il... Read more
POSTMODERNISMUL – REPERE TEORETICE
Prof. Nedea Ramona
Colegiul Tehnic Buzău
Articolul de faţă îşi propune să prezinte câteva repere teoretice legate de postmodernism, termenul cel mai controversat dintre toate. Sunt prezentate, succint,... Read more
CROSS-CURRICULAR TEACHING AND LEARNING
Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
Nowadays the issue of cross-curricular teaching and learning involves a conscious effort to apply concepts, theories,... Read more
MANUALELE ALTERNATIVE – MIJLOACE DIDACTICE ALE PROFESORULUI DE AZI
Prof. Budurean Corina
Colegiul Tehnic „Traian Vuia”, Oradea
Articolul urmăreşte o prezentare a rolului pe care îl are manualul, ca mijloc didactic,... Read more
STUDIU PRIVIND Dezvoltarea competentelor În dezvoltarea de proiecte digitale În mediul informatic educational
Prof. Pilat Elena Mihaela
Liceul Teoretic “Callatis” Mangalia, Judetul Constanta
Studiul prezintã câteva... Read more
CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE
Prof. Dinu Maria
Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj
Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de... Read more
Ordin nr. 5484/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind recunoasterea si echivalarea competentelor profesionale dobandite formal, nonformal sau informal de catre cadrele didactice care ocupa functii de educatori/educatoare, institutori/institutoare, invatatori/invatatoare, maistru-instructor, antrenor,... Read more
REPETIŢIA, MAI MULT DECÂT UN TROP REPREZENTATIV ÎN LITERATURA POPULARĂ
Se ştie că literatura orală, spre deosebire de cea scrisă, nu se defineşte prin identitatea sintactică a operei, pentru că aceasta…
OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE
Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
… REGIMUL ALIMENTAR LA ROMÂNI ÎN SECOLUL AL XVII-LEA
Dragnea Mihai
Moldovenii și miedul
Cronicarul și arhidiaconul sirian Paul de Alep (1627-1669) ne relatează câteva informații interesante despre consumul de mied (hidromel) la moldoveni.…
Planificare model pentru religie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale…
Festivalul National al Sanselor Tale
Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.
Organizarea… STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a…
DASCĂLUL, DE PROFESIE ROMÂN
Prof. Antal Adrian-Grigore
Liceul Teoretic “O. C. Tăslăuanu”
Topliţa, jud. Harghita
Am încercat prin articolul meu să trag un semnal de alarmă referitor la direcţia greşită spre care se… COPAC DE HÂRTIE
Elev: Roşu Ruxandra
Profesor coordonator: Mînză Lidia, CNVA Galaţi
Necesitatea ocrotirii naturii
Pornim de la faptul că societatea umană este un subsistem al ecosferei, ca atare este integrată în ecosferă şi…
ANEXA Nr. 6
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplina Informatica si tehnologia informatiei
1. Realizarea…
|
|