Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Evaluarea Nationala 2014 la clasele a II-a a IV-a si a VI-a modele de test
Scris de administrator   
Vineri, 28 Martie 2014 19:39

Evaluarea Nationala 2014

la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a - modele de test

Au aparut postate pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale modelele de test pentru Evaluarea Nationala la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a, in anul scolar 2013-2014.

Asa cum suntem obisnuiti, testele au fost elaborate de catre specialisti de la Centrul National de Evaluare si Examinare (CNEE). Variantele de subiecte le gasiti pe http://subiecte2014.edu.ro/2014/ . Fiecare test a fost elaborat astfel incat sa poata fi rezolvat in 25 de minute la clasa a II-a si in 60 de minute la clasele a IV-a si a VI-a. Elevii nu vor primi note sau calificative, rezultatele obtinute nu vor fi trecute in catalog, ci vor fi valorificate la nivelul unitatii de invatamant.

Aceste evaluari se vor desfasura in doua sesiune, ambele in luna mai 2014.

Prima sesiune (6-15 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 6 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 7 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 8 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 13 mai la limba romana si limba materna, iar pe 14 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 14 mai la limba si comunicare, iar pe 15 mai la matematica si stiinte.

A doua sesiune (20-29 mai 2014):

·         Clasa a II-a: elevii vor fi evaluati pe 20 mai la limba si literatura romana – scris si citit, pe 21 mai la limba materna – scris si citit, iar pe 22 mai la matematica.

·         Clasa a IV-a: elevii vor fi evaluati pe 28 mai la limba romana si limba materna, iar pe 29 mai la matematica.

·         Clasa a VI-a: elevii vor fi evaluati pe 27 mai la limba si comunicare, iar pe 28 mai la matematica si stiinte.

 

Revista cu ISSN

PROCEDEE NOI DE EVALUARE IN INVATAMANTUL…

PROCEDEE NOI DE EVALUARE ÎN ÎNVÃŢÃMÂNTUL PRIMAR   Inst. DOBREA MONICA Şcoala „Înv. N. Pâslaru” Casin, Jud. Bacãu     „E imposibil sã judeci adecvarea unei conduite, gradul de eficacitate a unei actiuni fãrã sã cunosti...

Read more

DESPRE SARBATOAREA MUZICII

DESPRE SÃRBÃTOAREA MUZICII   Profesor Maria Dinu C.N.E. “Gh.Chitu”, Craiova     Începând din anul 1982, în Franta, a fost organizatã, în prima zi a verii, 21 iunie, Sãrbãtoarea Muzicii. Astãzi, Sãrbãtoarea Muzicii este prezentã...

Read more

Metode active si interactive pentru eval…

METODE ACTIVE ŞI INTERACTIVE PENTRU evaluarea  continuă sau sumativă LA PREŞCOLARI               Profesor Pătrașcu Elena Crenguța             Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni –   GPP Stîlpeni, jud. Argeș               Evaluarea este o componentă...

Read more

Audio and visual aids in teaching englis…

AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE   Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti   Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii...

Read more

Evaluarea cu ajutorul testelor create cu…

EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR Profesor Bușcă Alexandru Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul...

Read more

Literatura pentru copii

 LITERATURA PENTRU COPII      Prof. Octavian Horia Minda  Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei, jud. Timiş   Literatura pentru copii îi introduce pe elevi într-un alt univers, cel al ficţiunii. Cărţile pentru copii sunt obiecte culturale...

Read more

La traduction ecole de tolerance

LA TRADUCTION – ÉCOLE DE TOLÉRANCE                                                                                              Prof. Cipriana-Manuela NICHITA,                                                                                     Colegiul Economic "Ion Ghica" Brăila   "La traduction est, au mieux, un écho."George Borrow                                                               Avant-propos   Abstract La traduction ne peut pas se réduire au...

Read more

Rolul modernizator al natiunii

ROLUL MODERNIZATOR AL NAŢIUNII Profesor Petcu Camelia Liceul Tehnologic Măneciu, Judeţul Prahova Herder era de părere că adevăratele culturi se nasc nu pentru a se...

Read more