Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE 

EXTRAŞCOLARE CAE 2013

- Concursuri naţionale -

 

Proiectul:____________________________________________________________________________

 

Instituţia:____________________________________________________________________________

Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________

Nr. participanţi:__________________

Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

 

Punctaj final:

Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

Observaţii

1.

Relevanţa:  max: 23 puncte

 

 

 

 

1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală  (8 p);

 

 

 

 

1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);

 

 

 

1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).

 

 

 

2.

Structura şi managementul proiectului: max: 27 p

 

 

 

 

2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);

 

 

 

 

2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);

 

 

 

2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);

 

 

 

2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);

 

 

 

2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).

 

 

 

3.

Implicare şi participare: max: 15 p

 

 

 

 

3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)

 

 

 

 

3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)

 

 

 

3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor  (5 p).

 

 

 

4.

Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p

 

 

 

 

4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)

 

 

 

 

4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)

 

 

 

4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)

 

 

 

5.

Buget: max: 20 p

 

 

 

 

5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)

 

 

 

 

5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)

- 30% – 40% (5p)

- 40% - 50% (10 p)

- peste 50% (15 p)

 

 

 

 

TOTAL     max: 100 puncte

 

 

 

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Agresivitatea umana si influenta acestei…

AGRESIVITATEA UMANĂ ŞI INFLUENŢA ACESTEIA ASUPRA PREŞCOLARILOR                                                           Prof. Dulgheru Alina Simona, Grădiniţa. Cu PP  “Clopotel”, Bârlad   Motto: "Omul va deveni mai bun, atunci când îi veţi arăta cum este el în...

Read more

Analiza tranzitorie pe forme hibride de …

ANALIZĂ TRANZITORIE PE FORME HIBRIDE DE DELICVENȚĂ JUVENILĂ SECȚIUNE ARGUMENTATIVĂ Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj- Napoca Rezumat: Contracararea subculturii...

Read more

amintiri despre arghezi

AMINTIRI DESPRE ARGHEZI     Prof. Mihalcea Carla Şcoala nr.1 Pantelimon-Ilfov     Întreaga creaţie a acestui mare scriitor, Tudor Arghezi, relevă complicatele probleme ale omului modern, spirit complex, confruntat cu realităţi diverse şi dinamice. Cuvinte cheie: poet,...

Read more

Aproape de o atmosfera electromagnetica

  APROAPE DE O ATMOSFERĂ ELECTROMAGNETICĂ prof. Mihaela Butoi Liceul tehnologic “Petru Poni” Onești Atmosfera Pământului a devenit, treptat, aproape una electromagnetică, constituită dintr-un ansamblu dezordonat de unde, provenite dintr-o mulțime de...

Read more

Stilistica literara si stilistica functi…

STILISTICA LITERARĂ ŞI STILISTICA FUNCŢIONALĂ Profesor Nae Mihaela, Liceul Tehnologic „Constantin Brâncuşi”, Piteşti Stilistica literară sau estetică este un domeniu stilistic care, deşi urmăreşte stilul în limbă,...

Read more

Formular de aplicatie proiecte cuprinse …

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului FORMULAR DE APLICAŢIE pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011 Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la...

Read more

Imaginea scolii in societate

IMAGINEA ȘCOLII ÎN COMUNITATE   Prof. STAN CRISTINA Școala Gimnazială „C.Giurescu” Chiojdu, jud. Buzău     Comunitatea locală a fost învestită cu dreptul și responsabilitatea de a se autoadministra sub aspectul resurselor locale și al priorităților,...

Read more

John maxwell-o autoritate in domeniul ma…

JOHN MAXWELL-O AUTORITATE ÎN DOMENIUL MANAGEMENTULUI ȘCOLAR PERFORMANT Numele: FILDAN MIHAELA Calitatea: PROFESOR LIMBA ROMÂNĂ Instituția: LICEUL TEOLOGIC BAPTIST EMANUEL ORADEA “Pentru a câştiga încrederea oamenilor, un lider trebuie sa aibă următoarele...

Read more