Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 1
  la metodologie

 

Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

 

Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:

Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Loca

litatea (Mediu)

Unitatea de inva

tamant (Unitatea de inva

tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva

tamant cu statut juridic)

Nivelul

de invata

mant

Disci

plina

Nu

marul de ore trunchi comun/ opti

onale

De

talii

Sta

tutul

Viabi

litatea

Moda

litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter

minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter

minata

Post:
1. complet
2. income

plet
3. pentru neva

zatori

Proba prac

tica

Pro

bele orale la limba de pre

dare

Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec

toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV

 

   -Denumirea localitatii

   -Codul Siruta al localitatii

   -Regimul de mediu al localitatii

   -Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant

   -Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant

   -Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra

   -Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei

   -Viabilitatea postului

   -Limba de predare

   -Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)

   -Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:

   -proba practica;

   -proba la limba de predare;

   -avizul de culte;

   -avizul de alternativa;

   -avizul liceului pedagogic;

   -avizul I.G.P./A.R.R;

   -atestat de educatie speciala;

   -post pentru profesor preparator (nevazator).


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Profesorul un pygmalion fauitor de minti

PROFESORUL, UN PYGMALION FĂURITOR DE MINȚI Profesor Marincaș Marinela Adriana, Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” Motto: „Un profesor este asemeni unei lumânări. El se mistuie pe sine pentru...

Read more

Structura anului scolar 2013 2014 in dez…

Structura anului şcolar 2013-2014 în dezbatere publică   Ministerul Educației Naționale a lansat în dezbatere publică, până la data de 31 mai, proiectul de Ordin de ministru privind structura anului școlar 2013-2014....

Read more

Conceptia estetica

CONCEPtIA ESTETICÃ A LUI LIVIU REBREANU   Profesor Laura Mihaela Herman Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare     Conceptia esteticã a lui Liviu Rebreanu se regãseste...

Read more

Criterii generale de admitere in invatam…

Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal

Read more

Structura noului an scolar 2014-2015

STRUCTURA NOULUI AN ŞCOLAR 2014-2015 Ministerul Educației a anunțat structura noului an școlar 2014-2015. Acesta va începe pe 15 septembrie 2014 şi se va încheia pe 19 iunie 2015. Elevii din...

Read more

Fisa de inscriere la examenul national d…

FIŞĂ DE ÎNSCRIERE LA EXAMENUL NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT   Vezi fişă de înscriere la examenul național de definitivare în învăţământ, anexa 2 la Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului național...

Read more

Romancierul Paul Georgescu

ROMANCIERUL - PAUL GEORGESCU   „AICI REZISTA NUMAI CEI TARI. SCRISUL E O TERAPEUTICĂ EXCELENTĂ.” (Paul Georgescu)   Profesor Popescu Ileana - Alina, Școala „Arhitect T.T. Socolescu”, Păuleşti-Prahova     Rezumat: Articolul face parte dintr-o lucrare amplă ce...

Read more

Saptamana Educatiei Globale

EDUCAŢIA GLOBALĂ  - REPERE METODOLOGICE -       1.      CONTEXT - SCOP ŞI OBIECTIVE     2.      CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI     3.      PERSPECTIVE ŞI METODE     4.      ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE     5.      REPREZENTAREA ROMÂNIEI  ÎN CADRUL PROIECTULUI       6.      RESURSE INFORMAŢIONALE  

Read more