Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Norme privind plata comisiilor de examen concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Luni, 01 Octombrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 13
  la metodologie

 

NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

 

   1. Comisia de organizare si desfasurare a concursului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b)

   -3 membri pentru comisiile de pana la 50 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei/membru;

   -5 membri pentru comisiile intre 51-100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat;

   -7-11 membri pentru comisiile peste 100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 1-2 lei/candidat, dar nu mai mult de 300 lei/membru;

   c) reprezentant al inspectoratului scolar - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) informatician/ajutor analist programator/personal al unitatii de invatamant cu competente in utilizarea calculatorului - salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 20 lei si nu mai mult 300 lei;

   e) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   f) supraveghetori - 6 ore/zi, fiecare salarizat cu un tarif de 30-50 lei/zi.

2. Comisia de organizare si desfasurare a probei practice/orale sau a inspectiei speciale la clasa in profilul postului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - cate 2 profesori, care au dobandit definitivarea in invatamant, cu specializarea in profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea in profilul postului/inspectori scolari de specialitate/metodisti ai inspectoratului scolar cu specializarea in profilul postului, pentru 25 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 4-6 lei/candidat;

   c) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   3. Comisia de elaborare a subiectelor, a baremelor de evaluare si de evaluare a lucrarilor scrise si comisia de rezolvare a contestatiilor

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - pentru fiecare disciplina de concurs, cate 2 profesori titulari de specialitate din invatamantul preuniversitar avand gradul didactic I sau II/metodisti/inspectori scolari/80 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 5-7 lei/candidat;

   c) 1-2 informaticieni/ajutori analisti programatori - fiecare salarizat cu un tarif de 1-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 10 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) 1-2 secretari - fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   4. Modalitatea de plata

Fondurile pentru plata personalului salarizat din comisiile prevazute la pct. 1-3 vor fi asigurate de unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar care au organizat concurs. Plata persoanelor salarizate se face de catre unitatea de invatamant particular/centrul la care s-a organizat concursul.

Persoanele care fac parte din comisiile prevazute de prezenta metodologie beneficiaza de decontarea cheltuielilor de cazare, transport si diurna, dupa caz, conform legii.

 

   NOTA:

Pentru personalul salarizat aflat in activitate in perioada desfasurarii concursului, participarea la aceste activitati se realizeaza cu conditia recuperarii activitatilor corespunzatoare functiei de baza, din perioada respectiva.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Abordarea didactica a textului nonlitera…

ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR   Profesor Muşat Liliana Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu   În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text....

Read more

Scrierea in viata de zi cu zi

SCRIEREA ÎN VIAȚA DE ZI CU ZI Ielciu Lucica, profesoară de limba și literatura română Școala Gimnazială Nicolae Titulescu, Cluj-Napoca A scrie înseamnă înainte...

Read more

La competence interculturelle

LA COMPETENCE INTERCULTURELLE   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ     La compétence interculturelle peut être conçue comme étant la capacité du locuteur-auditeur à saisir, à comprendre, à expliquer et à...

Read more

Modalitati eficiente de integrare in col…

STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI A ELEVILOR CU C.E.S. înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea...

Read more

Genuri literare si evolutia genurilor

GENURILE LITERARE. EVOLUȚIA GENURILOR. Ștefan Maximiliana, profesor Limba și literatura română, Școala Gimnazială „Ion Buteanu” Buceș, jud. Hunedoara Disciplina Limba ...

Read more

viziunea si misiunea organizatiei scolar…

VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE     Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează...

Read more

Activitatile extracurriculare si impactu…

ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE ȘI IMPACTUL ACESTORA ASUPRA DEZVOLTĂRII PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI Prof. RĂȘCHITOR SIMONA Școala gimnazială C-TIN PANTIRU GRINȚIEȘ, NEAMȚ Oricât ar fi de importantă educaţia  realizată prin procesul de învăţământ, aceasta nu...

Read more

Discursul explicativ

DISCURSUL EXPLICATIV                                                                             Octavian Horia MINDA                                                                     Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei, jud. Timiş     Discursul explicativ (DE) răspunde unei întrebări pe care şi-ar pune-o atât locutorul cât şi interlocutorul: cum? (mijloace, modalităţi) şi...

Read more