|
|
Noutati
Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa |
Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:22 |
Studentii din strainatate sustin
protestul colegilor de acasa
PRINCIPALELE DATE ALE EVENIMENTULUI:
Unde: Universitatea Essex, UK, sala: 5A.322
Cand: 9 Decembrie 2011, 7:00pm-9:30pm (ora UK)
Ce: Cel putin 20 de studenti romani (studiind in strainatate) au dezbatut protestul colegilor de acasa.
A avut loc o dezbatere aprinsa insa bine organizata, pe tema: desfasurarii protestului studentesc in Romania, manifestului studentilor romani, Statutului Studentului in Romania, Pactului National pentru Educatie (2008-2013), pe tema metodelor prin care studentii romani in strainatate pot contribui la desfasurarea eficienta a protestului initiat de catre studentii de la Facultatea de Istorie ( pe baza dreptului studentilor de a protesta si indatoririi statului de a respecta Pactul pentru Educatie).
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 10 Decembrie 2011 19:51 |
Citeşte mai mult... [Studentii din strainatate sustin protestul colegilor de acasa]
|
|
Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe |
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59 |
Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin
programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe
Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.
Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20 |
Citeşte mai mult... [Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe]
|
Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:41 |
Ordin pentru aprobarea Regulamentului privind recunoasterea in invatamantul tertiar
nonuniversitar a studiilor obtinute in cadrul invatamantului liceal - filiera tehnologica sau vocationala
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 12 Noiembrie 2011 13:07 |
Citeşte mai mult... [Regulament recunoasterea studiilor din invatamantul liceal filiera tehnologica sau vocationala]
|
Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu |
Miercuri, 09 Noiembrie 2011 20:21 |
Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:53 |
Citeşte mai mult... [Instuctiuni privind functionarea formatiunilor de studiu]
|
Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
FORMULAR DE APLICAŢIE
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011
Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București
Avizat,
Insp. educativ ISJ/ISMB..........................
INFORMAȚII DESPRE APLICANT
Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..
Adresa completă …………………………………………………………………………….
Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….
Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..
Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53 |
Citeşte mai mult... [Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative]
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012
Proiect:
Instituţia:
Buget (total şi solicitat):
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură):
Evaluator 2 (nume şi semnătură):
Evaluator 3 (nume şi semnătură):
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54 |
Citeşte mai mult... [Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale]
|
Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulamentul cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare]
|
Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar |
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00 |
Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:51 |
Citeşte mai mult... [Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar]
|
Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare |
Miercuri, 26 Octombrie 2011 00:00 |
REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR
CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE
În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile în recomandările adresate, în acest domeniu, statelor membre. Cel mai relevant document îl constituie Recomandarea din 30 aprilie 2003, care menţionează direcţiile de acţiune referitoare la recunoaşterea statutului echivalent al activităţii educative şcolare şi extraşcolare cu cel al educaţiei formale, din perspectiva contribuţiei egale la dezvoltarea personalităţii copilului şi a integrării lui sociale. Astfel, s-au accentuat:
· statutul activităţii educative şcolare şi extraşcolare ca dimensiune a procesului de învăţare permanentă;
· necesitatea recunoaşterii activităţii educative extraşcolare ca parte esenţială a educaţiei obligatorii;
· importanţa activităţii educative şcolare şi extraşcolare pentru dezvoltarea sistemelor relaţionate de cunoştinţe, a abilităţilor şi a competenţelor;
· cadrul oferit de activitatea educativă extraşcolară pentru crearea condiţiilor egale/echitabile de acces la educaţie, pentru dezvoltarea deplină a potenţialului personal şi reducerea inegalităţii şi a excluziunii sociale;
· potentialul activităţii educative extraşcolare ca modalitate complementară de integrare socială şi participare activă a tinerilor în comunitate;
|
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:56 |
Citeşte mai mult... [Regulament de organizare si activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare]
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 8 din 13 |
|
ACTUALITATEA INTERFERENŢELOR POETICE
ALE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
(1854-1920)
Prof. drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
Istoria noastră literară nu a înregistrat prea multe interpretări referitoare la perioada 1854-1920, cu excepția... Read more
FORMAREA ATITUDINII DE IUBIRE FAŢĂ DE DUMNEZEU
A TINERILOR SOCIETĂŢII DE ASTĂZI
Prof. MĂTĂLICĂ PAULA
Şcoala Gimnazială, comuna HERĂEŞTI – NEAMŢ
REZUMATUL LUCRĂRII
... Read more
PROFESORUL - PRINCIPALUL AGENT EDUCAŢIONAL
ÎN REALIZAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI DE CALITATE
Profesor Constantinescu Rozica
Liceul Tehnologic Economic ”Elina Matei Basarab” Rm. Sărat
Motto: A fi împreună este un început. A rămâne... Read more
EDUCAŢIA ECOLOGICĂ – PREMISA VIEŢII PE PAMÂNT
Prof. Magaz Georgeta
Liceul Teoretic “Callatis”, Mangalia, jud. Constanţa
Motto: ,,Natura poate să-ţi slujească de carte, de profesor, de povăţuitor. Ea te cheamă, ea îţi procură,... Read more
MODEL, MORALĂ, CONDUITĂ. PATTERNUL PREINFRACȚIONAL
Prof. Educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
Rezumat:... Read more
OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE
Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
... Read more
 “EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE
PE PIAṬA MUNCII”
“Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”
Drd. prof. ing. LILIANA CÎMPAN
Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj
Rezumat
Un cadru propice... Read more
TRANSMISII PRIN FRICŢIUNE
Profesor Jianu Camelia
Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin
Mecanismul reprezintă o verigă fundamentală indispensabilă construcţiilor maşinilor. Mecanismul este o parte constructivă a unei maşini sau a unui aparat... Read more
DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
„A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi… Functiile de indrumare si control din inspectoratele scolare se ocupa prin concurs organizat in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
COMUNICARE EFICIENTĂ ÎN SITUAŢII CONFLICTUALE
Rapciuc Andreea, profesor psihopedagog
Liceul cu Program Sportiv “Iolanda Balaş Soter” din Buzău
Conflictul reprezintă o stare de tensiune creată…
DEBUTUL REUȘIT AL FIECĂREI ZILE DE ȘCOALĂ – ÎNTÂLNIREA DE DIMINEAȚĂ
Prof. Marc Aurica
Școala Gimnazială Câmpeni
Această modalitate de debut a fiecărei zile de școală pornește…
CREATIVITATEA ȘI STIMULAREA POTENȚIALULUI CREATIV LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ
Comoli Doina, prof. înv. primar
Școala Gimnazială Nr. 96, București
Creativitatea marchează întreaga personalitate și… PARTEA IV
Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale
Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea…
GOOGLE FORMS, UN INSTRUMENT UTIL PENTRU CADRELE DIDACTICE
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă importanța utilizării instrumentului Google… PORTOFOLIUL ELEVULUI CA MIJLOC DE PREGĂTIRE SUPLIMENTARĂ LA MATEMATICĂ
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
În cadrul strategiilor educaţionale centrate pe elev un instrument de lucru de mare…
STILUL DIDACTIC MODERN AL PROFESORULUI DE GEOGRAFIE
Prof. Dimitriu Alina,
Grup Şcolar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
MOTTO: “Nimic nu este mai inechitabil decât tratamentul egal aplicat celor ce nu sunt…
|
|