|
|
Proba practica la concurs pentru ocuparea posturilor didactice scolarizare elevi cu deficiente de auz |
Luni, 24 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 10
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz
Proba practica consta in:
1. Un proiect didactic, pe o tema propusa de comisie, specifica programei scolare a disciplinei. Candidatul va argumenta obiectivele, strategiile si tehnicile de predare/invatare/evaluare, raportandu-se la specificul deficientei de auz ..................................................................................................................................................................................................... 4 p.
2. Un interviu care sa reflecte competentele de receptare si de comunicare ale candidatului, in limbaj mimico-gestual ....................................................................................................................................................................................................... 5 p.
Se acorda 1 p. din oficiu.
NOTA:
Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ROLUL MOTIVAŢIEI ÎN REUŞITA ÎNVĂŢĂRII LIMBILOR STRĂINE
Prof. înv. preşcolar Dan Florina
Grădiniţa cu program prelungit nr. 19, Braşov
Studiul limbilor străine, însuşirea şi cunoaşterea lor se dovedesc a fi astăzi mult... Read more
AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR,
O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ
Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,
Şcoala şi familia se află într-un... Read more
Calendarul de desfasurare a evaluarii nationale
pentru elevii clasei a VIII-a in anul scolar 2012-2013
Vezi Calendarul de desfasurare a evaluarii nationale pentru elevii clasei a VIII-a in anul scolar 2012-2013.
In Monitorul... Read more
JOC ŞI JOACĂ ÎN LITERATURA ROMÂNĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Jocul şi joaca sunt teme foarte des întâlnite în viaţa... Read more
STUDIU PRIVIND INFLUENȚA EMOȚIILOR ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ A PĂRINȚILOR COPIILOR CU CES
profesor Cristian Chelaru,
Școala Gimnazială Specială Pașcani
Rezumat
Studiul prezentat... Read more
RELATIILE INTERPERSONALE DIN CLASA DE ELEVI - STUDIU
Interactiunea educationala este un aspect, o forma din multitudinea si varietatea relatiilor interpersonale in clasa de elevi in ceea ce priveste o posibila... Read more
Horoscopul carierei si banilor pentru luna aprilie 2015
Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna aprilie 2015 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru luna aprilie... Read more
CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ CU PRIVIRE LA ROLUL COMUNICĂRII ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, judeţul Buzău
De-a lungul vieţii, chiar din momentul... Read more
Planificare model pentru geografie clasa a IV-a
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… Direcţionează 2% din impozit
pentru Asociaţia Profesorilor din România
Direcţionează 2% din impozitul tău pe venit pentru susţinerea acţiunilor şi programelor coordonate de Asociaţia Profesorilor din România!
Această donaţie nu costă…
Temele din programele de bacalaureat
pentru disciplinele la care elevii sustin probele specifice
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla temele din programele de bacalaureat pentru… DESENUL - MIJLOC DE CUNOAŞTERE A COPIILOR
Institutor Herczeg Monica,
Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi
Asemeni muzicii şi dansului, desenul permite omului să se exprime fără cuvinte, să dea…
DE LA METODE TRADIŢIONALE LA METODE MODERNE
ÎN PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Profesor învăţământ primar Buda Lenuţa
Şcoala Gimnazială ,,Ion Ghica”…
DESPRE SÃRBÃTOAREA MUZICII
Profesor Maria Dinu
C.N.E. “Gh.Chitu”, Craiova
Începând din anul 1982, în Franta, a fost organizatã, în prima zi a verii, 21 iunie, Sãrbãtoarea Muzicii. Astãzi, Sãrbãtoarea Muzicii este prezentã… IDEEA ROMÂNEASCĂ DE EXISTENŢĂ
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
Ideea românească despre Dumnezeu transformă o fiinţă abstractă, o putere impersonală, într-o fiinţă reală, particulară, într-un ins. Între creaţie şi întrupare…
EVALUAREA REZULTATELOR ŞCOLARE
METODA CUBULUI
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu cls. I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Casin
Se pot folosi metode moderne chiar si în tratarea marilor teme din pedagogie.…
DASCĂLUL, DE PROFESIE ROMÂN
Prof. Antal Adrian-Grigore
Liceul Teoretic “O. C. Tăslăuanu”
Topliţa, jud. Harghita
Am încercat prin articolul meu să trag un semnal de alarmă referitor la direcţia greşită spre care se…
|
|