|
|
Raport scris final al inspectiei scolare generale model |
Vineri, 31 August 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 3
la regulament
RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................
2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................
3. Echipa de inspectie:
Coordonatorul echipei de inspectie ..............................................................................................................................
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Numele si prenumele inspectorului
|
Aria tematica/Domeniul inspectat
|
Disciplina/Aria curriculara inspectata
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Obiectivele inspectiei:
5. Descrierea sintetica a contextului in care functioneaza institutia de educatie (demografic, geografic, economic, social, cultural etc.):
6. Date generale statistice privind unitatea de invatamant preuniversitar:
7. Activitatile desfasurate pe parcursul inspectiei:
8. Constatari/Aprecieri si recomandari pentru fiecare arie tematica/domeniu:
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Aria tematica/Domeniul si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
1.
|
Managementul scolar, managementul calitatii, dezvoltarea institutionala, eficienta atragerii si folosirii resurselor (umane, financiare, materiale si informationale), respectarea legislatiei in vigoare si a regulamentelor
Calificativul acordat:
|
|
|
|
2.
|
Modul de aplicare a curriculumului national, dezvoltarea si aplicarea curriculumului la decizia scolii/in dezvoltare locala si calitatea activitatilor extracurriculare realizate de personalul didactic si unele categorii de personal didactic auxiliar
Calificativul acordat:
|
|
|
|
3.
|
Activitatea personalului didactic (proiectare, predare- invatare, evaluare, reglare/remediere, diferentiere a demersului educational)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
4.
|
Nivelul performantelor realizate de elevi in invatare, raportat la standardele educationale nationale (curriculare si de evaluare)
Calificativul acordat:
|
|
|
|
5.
|
Modul in care unitatea de invatamant sprijina si incurajeaza dezvoltarea personala a elevilor si motivatia acestora in invatare (consiliere, orientare scolara, asistenta individualizata) respectand principiile educatiei incluzive si asigurarea egalitatii de sanse
Calificativul acordat:
|
|
|
|
6.
|
Relatiile unitatii de invatamant cu parintii si cu comunitatea locala
Calificativul acordat:
|
|
|
|
7.
|
Atitudinea elevilor fata de educatia pe care le-o furnizeaza unitatea de invatamant
Calificativul acordat:
|
|
|
NOTA:Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare arie tematica/domeniu se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar.
9. Constatari/aprecieri si recomandari pentru fiecare disciplina inspectata:
|
|
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Disciplina si calificativul acordat
|
Constatari/Aprecieri
|
Recomandari
|
|
|
Aria Curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
|
|
Aria curriculara ...............
Disciplina ...................
Calificativ: .................
Disciplina ....................
Calificativ: ................
|
|
|
Inspector coordonator
Numele si prenumele ................
Semnatura .............
Data:
NOTA: Constatarile/aprecierile si calificativele pentru fiecare disciplina se realizeaza/se acorda pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a regulamentului de inspectie scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din cadrul fisei de observare a lectiei.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:32 |
|
PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Înv. Dobraniş Gabriela,
Şcoala Gimnazială Ungureni, Bacău
Procesul de învăţământ este considerat cea mai înaltă formă de organizare şi desfăşurare a educaţiei, determinate de prezenţa... Read more
EXPERIENŢĂ LA MONTPELLIER
Prof. Burghiu Marta Cristiana,
Şcoala gimnazială nr. 12, Galaţi
Cursul de formare continuă pentru profesorii de limba franceză, care a avut loc la Montpellier, în Franţa, anul trecut, în... Read more
Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II
Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2 la ordin nr. 3129... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Matematica subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de corectare de la a doua proba de Evaluare Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013, respectiv Matematica.... Read more
ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ ŞI DE RECUPERARE PENTRU ELEVII
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cu certitudine există elevi cu dificultăţi de învăţare la matematică, în unele clase numărul acestora fiind relativ mic... Read more
Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ
Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ... Read more
ELEMENTE DE DEONTOLOGIE A EVALUARII IN CONTEXTUL
CREȘTERII CALITĂŢII ACTULUI EDUCAȚIONAL
LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar „Mihai Eminescu„ Jimbolia-Timiş
„Exemplul este cel mai de seamă mijloc educativ, în tot cursul vieţii,... Read more
ROLUL FAMILIEI MODERNE ÎN EDUCAȚIE
Prof. înv.primar Abaza Maria
Școala Gimnazială Nr.1 Tîrgu Ocna, județul Bacău
Familia este primul mediu în care copilul se dezvoltă, de unde acesta împrumută obiceiuri și deprinderi... Read more
CÂNTECELE ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE
Profesor de limba engleză Crețu Alina-Arsaluis,
Liceul Teoretic „Mihail Sebastian”, Brăila
Cântecele nu înseamnă doar distracție, ele reprezintă un… 1. Droguri de petrecere (party drugs)
1. "Poppers"
Substanţa: Amilnitrit, butilnitrit, aditivi, de ex. solvenţi organici
Formă de consum:
Poppers se inhalează şi în nici un caz nu se ingerează (beau). Efectul… STUDIU COMPARATIV PRIVIND
RELAŢIA LINGVISTICII CU ŞTIINŢELE ANTROPOLOGICE
Prof. Vira Adina
Colegiu Tehnic de Transporturi, Braşov
Prezentul studiu comparativ doreşte să precizeze locul lingvisticii în raport cu alte ştiinţe umaniste ca istoria şi… METODE INTERACTIVE
PENTRU UN ÎNVĂŢĂMÂNT EFICIENT
Prof. Gabriela Gorgan,
Şcoala Gimnazială Petriş, jud. Bistriţa Năsăud
MOTTO:
« Dacă îmi spui o să uit, dacă îmi arăţi o să ţin minte, dar dacă mă implici o… ROLUL IMAGINII DE TELEVIZIUNE ÎN INFLUENŢAREA COMPORTAMENTULUI ELEVILOR
Prof. CIUCĂ (STAN) CRISTINA
Şcoala cu clasele I-VIII Basca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău
Lumea se schimbă cu o rapiditate extraordinară, mass-media pătrunde în viaţa fiecăruia dintre…
SĂNĂTATEA MINTALĂ ŞI EDUCAŢIA RUTIERĂ
Prof. educator Mureşan-Chira Gabriel
Şcoala Gimnazială Specială Centru de Resurse şi Documentare
privind Educaţia Incluzivă/ Integrată, Cluj- Napoca
Rezumat: Condiţiile mediului psihosocial s-au schimbat… BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FILM INDUSTRY
Burghiu Iuliana-Florina,
Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi
This article is a theoretical attempt to present the background of the early film industry, which…
INTEGRAREA CALCULATORULUI
ÎN LECŢIILE DE GEOGRAFIE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Pentru profesor, calculatorul constituie o invitaţie permanentă spre autoperfecţionare şi autodepăşire. Din practica la catedră pot… IMPORTANȚA EDUCAȚIEI FIZICE ȘCOLARE ȘI ROLUL PROFESORULUI ÎN DEFINIREA MODELULUI ABSOLVENTULUI DE LICEU
Prof. Curticăpean Aurelian
Liceul Tehnologic "Dr. Ioan Șenchea" Făgăraș
Educaţia fizică este „singura disciplină din programa şcolară care urmăreşte pregătirea…
|
|