Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Sesiune speciala la examenul de bacalaureat pentru elevii componenti ai loturilor olimpice
Vineri, 18 Mai 2012 16:10

SESIUNEA SPECIALĂ LA

EXAMENUL DE BACALAUREAT

PENTRU ELEVII COMPONENŢI

AI LOTURILOR OLIMPICE

 

 

Colegiul Naţional Pedagogic „Ştefan cel Mare" şi Colegiul Tehnic de Comunicaţii „Nicolae Vasilescu - Karpen" din Bacău vor găzdui, în perioada 19 mai - 1 iunie 2012, sesiunea specială a examenului de bacalaureat pentru absolvenţii de liceu participanţi la loturile naţionale lărgite care se pregătesc pentru olimpiadele şi concursurile internaţionale sportive sau pe discipline.
Pentru această sesiune, sunt eligibili 929 de elevi de clasa a XII-a aflaţi în pregătire sau proces de selecţie pentru alcătuirea echipelor care vor reprezenta România, atât la olimpiadele internaţionale pe discipline, cât şi la diverse competiţii sportive (campionate europene sau mondiale de juniori etc.).

Înscrierea candidaţilor va avea loc în perioada 19-20 mai. Probele de evaluare a competenţelor stabilite de metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de Bacalaureat se vor desfăşura după următorul program:

21-22 mai - evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română/limba maternă,

23-24 mai - evaluarea competenţelor digitale,

24-25 mai - evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională.

 

Probele scrise vor avea loc după următorul calendar:

28 mai (limba şi literatura română),

29 mai (proba obligatorie a profilului),

30 mai (proba la alegere a profilului şi specializării),

31 mai (limba şi literatura maternă).

 

Afişarea primelor rezultate este prevăzută pentru data de 31 mai (până la ora 18.00), iar depunerea contestaţiilor în cursul aceleiaşi zile, în intervalul orar 18.00 - 22.00.

Vineri, 1 iunie, vor fi soluţionate contestaţiile şi afişate rezultatele finale.

Elevii care susţin examenul de bacalaureat în sesiunea specială îşi vor asuma întreaga răspundere pentru parcurgerea integrală a materiei din care vor fi elaborate subiectele de examen. De asemenea, conducerea unităţii şcolare din care provine candidatul răspunde de încheierea situaţiei şcolare a acestuia în timp util.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Evaluarea in contextul invatarii integra…

EVALUAREA ÎN CONTEXTUL ÎNVĂȚĂRII INTEGRATE Prof. Macarie Cristina, Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Evaluarea este un proces didactic complex, integrat structural şi funcţional în activitatea desfășurată în cadrul...

Read more

Necesitatea cunoasterii psihologice a el…

 NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A ELEVULUI (APLICAŢIE – ELEVUL ÎN CLASA PREGĂTITOARE)                                                                                                       Prof. înv. primar Oancea Adelina                                                                                         Şc. Gimnazială ,, I. C. Lăzărescu”- Ţiţeşti Structura - Şc. cu cl. I-IV Valea Stânii,...

Read more

Abordarea didactica a textului nonlitera…

ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR   Profesor Muşat Liliana Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu   În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text....

Read more

PREDAREA INTEGRATA LA CLASELE I-IV

PREDAREA INTEGRATÃ LA CLASELE I-IV   Inst. Nicolau Mariana Şcoala cu Clasele I-VIII Gherãesti, jud. Neamt     Problemele concrete de viatã, ce trebuie rezolvate zi de zi, au un caracter integrat si nu pot...

Read more

Planificare model pentru pregatire sport…

Planificare model pentru pregatire sportive practica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more

Cartea prietenul nepretuit

CARTEA - PRIETENUL NEPREȚUIT Înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Cine nu ştie citi, nu se poate instrui, nu poate realiza nici un progres care să-l conducă spre autoinstruire şi autoeducaţie....

Read more

Mecanismele naratiunii in romanele lui C…

MECANISMELE NARAŢIUNII ÎN ROMANELE LUI CAMIL PETRESCU prof. Ghiţă Valentin-Viorel Şcoala Gimnazială Nr. 200, Bucureşti Prin prezenta lucrare încercăm să ilustrăm instanţele comunicării narative, având ca text suport două...

Read more

Grupul perioadelor unei functii periodic…

GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE   Prof. Maşala Oana-Maria Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău Vezi articolul ... 

Read more