|
|
Test geografie clasa a XI-a |
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:39 |
Test geografie – clasa a XI-a
I. Definiţi noţiunile: mediu antropizat, ecosistem, hazarde naturale,
despăduriri.
16 puncte
II. Precizaţi trei categorii de procese majore care determină degradarea solului. Explicaţi fiecare proces major .
12 puncte
III. Comparaţi mediul deşerturilor tropicale cu mediul deşerturilor temperate precizând trei asemănări şi trei deosebiri.
18 puncte
IV. Precizaţi două aspecte prin care se evidenţiază rolul de factor geoecologic al aerului.
8 puncte
V. Explicaţi calitatea de hazard a cutremurelor de pământ şi precizaţi consecinţele producerii lor.
10 puncte
VI. Identificaţi fiecare tip de mediu geografic marcat de la 1 la 8 pe harta reprezentând mediile geografice ale Asiei de Sud.
16 puncte

VII. Caracterizaţi mediul notat cu numărul 2 precizând caracteristicile climei,
vegetaţiei, râurilor, solurilor şi reliefului.
10 puncte
Se acordă 10 puncte din oficiu.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:55 |
|
SĂNĂTATEA FIZICĂ ȘI PSIHICĂ SUB SPECTRUL BULLYING-ULUI
Profesor educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
... Read more
EDUCATIA PENTRU DIVERSITATE
Sintagma scoala pentru diversitate este echivalenta sintagmei scoala pentru toti si reprezinta dezideratul maximei tolerante in ceea ce priveste diferentele fizice, socioculturale, lingvistice si psihologice existente intre copii/elevi,... Read more
Capitolul I. Reglementãri generale
Art. 1 APR
Denumirea organizatiei este „Asociatia Profesorilor din România" denumitã în continuare APR.
APR este organizatia profesorilor din România. În consecintã, APR reprezintã si apãrã drepturile cadrelor didactice... Read more
12. Alcoolul
Alcoolul nu este considerat întotdeauna un drog, fiind acceptat de societate. Cu toate astea, alcoolul este într-adevar un drog, iar folosirea lui abuzivă a crescut, până la a deveni,... Read more
DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
„A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi... Read more
DOMENIILE SCHIMBĂRII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Profesor Vira Adina
Colegiul Tehnic de Transporturi, Braşov
Aflându-se în plină eră a schimbărilor şi a comunicării, perioadă caracterizată nu prin volumul mare de producţie sau... Read more
Înfiinţare Consiliul Naţional pentru
Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul Liviu Marian Pop a emis ordinul de înfiinţare a Consiliului Naţional pentru Prevenirea şi Combaterea Violenţei în mediul şcolar
Ministrul interimar... Read more
Imaginea unei funcȚii
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de... Read more
APTITUDINILE ŞI SUCCESUL PROFESIONAL
Profesor Jianu Camelia
Colegiul Tehnic Reşiţa, Caraş-Severin
Aptitudinile se constituie într-un ansamblu de însuşiri de ordin instrumental- operaţional care diferenţiază oamenii între ei în ceea ce priveşte maniera de… LE DRAME ROMANTIQUE
Prof. Maria Frăţilă,
Liceul Tehnologic ''Timotei Cipariu'' Blaj
L'objectif de cet étude est de présenter les traîts caractéristiques du drame romantique, ayant comme point d'appui le manifeste du…
SCRATCH – MEDIU MODERN EDUCAŢIONAL
PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR
DE PROGRAMARE LA ELEVI
Simona ANASIA, Profesor Informatică şi Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor,
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, Galaţi
Rezumat: Scratch este un nou limbaj de… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
4.1. PLANIFICAREA ACTIVITĂŢILOR: PERSPECTIVĂ, RESURSE, COOPERARE
Activităţile din sfera educaţiei globale pornesc de la premiza parteneriatului, a valorizării experienţei fiecărui partener,… „VESTITORII PRIMĂVERII” de George Coşbuc
(Aplicaţii ale metodelor de gândire critică)
1. SPARGEREA GHEŢII
Scrie mai jos numele păsărilor pe care le cunoşti:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
· Descrie-o pe cea care pe care o ştii cel…
AUTOBSERVAREA ŞI AUTONOTAREA ZILNICĂ LA PURTARE A ELEVILOR,
O CALE PENTRU A ELIMINA INDISCIPLINA ÎN ŞCOALĂ
Virgil Beceru, profesor pensionar, Iaşi,
Şcoala şi familia se află într-un… LA TRADUCTION POETIQUE
Prof. Florescu Paula Cristina,
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi Piteşti
Acest articol se opreşte asupra actului de traducere poetică care este capital pentru dialogul între culturi şi mai ales între…
Hour of Code 2016
Va invitam sa participati impreuna cu scoala sau liceul dumneavoastra la Hour of Code 2016, evenimentul educational gratuit ce va…
ÉTUDE SUR L’ORIGINALITÉ DE LA DÉMARCHE AUTOBIOGRAPHIQUE YOURCENARIENNE
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Résumé : Marguerite Yourcenar a connu le succès mondial avec les „Mémoires d’Hadrien” et „L’Œuvre au Noir”, mais…
|
|